AztaQ

Amatőr Zenei Tehetségkutató

Amatőr Zenei Tehetségkutató

AztaQ’24 résztvevő: Urbán Géza

2024. május 27. - Poptanító

Urbán Géza autodidakta módon kezdett zenélni, gimnazista kora óra basszusgitározik és kórusban énekel. Első kazettája sok évvel ezelőtt készült el, komolyabban 2019-ben kezdett újra zenélni, és azóta több fellépése is volt.

240527-urbangeza.jpgÁltalános iskolásként szolfézs, és zongoraórákra jártam. Autodidakta módon tanultam meg gitározni, basszusozni, jóval később dobolni. Gimnáziumban gitáros miséken zenéltünk (bass), illetve a kórusban (vegyes kar) hol tenorként, hol basszusként énekeltem. Később egy gyülekezet basszusgitárosa, majd zenei vezetője voltam néhány évig (gitár, ének). Ekkor egy kazetta is született saját dalainkból. Aztán mindezt egy kis időre abbahagytam, illetve csak magamnak zenéltem odahaza.

Az új fordulópontot 2019 hozta el, amikor egy ballagásra írt dalom nem csak nagy sikert aratott, de a Youtube-ra is felkerült. Azóta több helyszínen is felléptem, amolyan „egyszemélyes hadseregként” nagy kihívás mind a zene művészi előadása, mind a technikai rész minél jobb megvalósítása, nem beszélve a szervezésről, ami végképp nem kenyerem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aztaq.blog.hu/api/trackback/id/tr9618414621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása