AztaQ

Amatőr Zenei Tehetségkutató

Amatőr Zenei Tehetségkutató

Az AztaQ 2023-ra bejutott: Lovas Juci

2023. szeptember 27. - aztaq

lovasjuci-blog.jpgLovas Juci, énekes-dalszerző vagyok. Az első koncertem 2020-ban volt, a Carson Coma A38-as második lemezbemutatójának előzenekaraként, ahol még csak általam kedvelt feldolgozásokat játszottam. Ezután, 2021-ben kezdtem dalokat írni, szövegcentrikus, leginkább magyar alternatív, alternatív pop műfajba sorolhatókat. Számos tehetségkutatón vettem részt, többek között második lettem a Szabad a színpad! és a szombathelyi Öröm a zene! tehetségkutatókon, illetve kétszeres arany minősítést szereztem a Pannon Unifesten.

Játszottam több budapesti helyszínen, például a Manyiban, a Központban, az Aurórában, a Robotban, illetve a Művészetek Völgyén, Veszprémben és Szombathelyen, az Ellátóban, a Puszi feszten, legutóbb pedig a Tütü Tangóban léptem fel.

Jelenleg egyszálgitáros előadóként koncertezek, de az ősz folyamán zenekarral egészülök ki, és a jövőben hangszerelt formában szeretném a közönség elé tárni a dalaimat.

 

Beküldött dalok:

Senkise: https://www.youtube.com/watch?v=3PuhPukvb3s

Játszótér: https://www.youtube.com/watch?v=QckWNa9ZJMs

A bejegyzés trackback címe:

https://aztaq.blog.hu/api/trackback/id/tr4618223093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása